Gruppene til 2M-sluttspillet er nå trukket, og de er som følger:
Gruppe 1 | Gruppe 2 | Gruppe 3 |
Byåsen | Stjørdal Dragons | Ytterøy |
Olderlaget | Sverresborg Hoops | NTNUI Priests |
NTNUI Bears | IBBK Steinkjer | Utleira |
I gruppespillet møter lagene hverandre 1 gang. Vinner av hver gruppe går til semifinale, sammen med beste andreplass i gruppene. Hvem beste andreplass er avgjøres ved a) målforskjell b) flest skårede poeng c) plassering på 2M-tabell ved ferdig seriespill. Dersom alle lag i en gruppe vinner en kamp hver, så avgjøres vinner/andreplass i gruppa etter samme prinsipp. Etter gruppespill er det semifinaler, hvor de som vinner semi går til finale og de som taper semi går til bronsefinale.
Kampoppsettet 2M-sluttspill
Fredag 10. mai 2019 | Husebyhallen | Sekretariat | ||||
Klokken 1830 pulje 1 | Byåsen | - | Olderlaget | Utleira | |
Klokken 2015 pulje 3 | NTNUI Priests | - | Utleira | Olderlaget | |
Lørdag 11. mai 2019 | Husebyhallen | Sekretariat | ||||
Klokken 0915 pulje 2 | Stjørdal Dragons | - | Sverresborg Hoops | Byåsen | |
Klokken 1100 pulje 1 | NTNUI Bears | - | Byåsen | Sverresborg Hoops | |
Klokken 1245 pulje 3 | Utleira | - | Ytterøy | Stjørdal | |
Klokken 1430 pulje 2 | IBBK Steinkjer | - | Stjørdal Dragons | Ytterøy | |
Klokken 1615 pulje 1 | Olderlaget | - | NTNUI Bears | IBBK Steinkjer | |
Klokken 1800 pulje 3 | Ytterøy | - | NTNUI Priests | NTNUI Bears | |
Klokken 1945 pulje 2 | Sverresborg Hoops | - | IBBK Steinkjer | NTNUI Priests | |
Søndag 12. mai 2019 | Husebyhallen | Sekretariat | ||||
Klokken 1015 semi 1 | Vinner pulje 1 | - | Beste 2er-lag | Hjemmelag semi 2 | |
Klokken 1200 semi 2 | Vinner pulje 2 | - | Vinner pulje 3 | Hjemmelag semi 1 | |
Klokken 1530 bronse | Taper semi 1 | - | Taper semi 1 | Hjemmelag finale | |
Klokken 1730 finale | Vinner semi 1 | - | Vinner semi 2 | Hjemmelag bronse |
Lørdag kveld vil det bli publisert på regionens Facebook-side hvem som spiller semifinaler søndag formiddag.
Merk! Klubbene stiller med sekretariat for hverandre som beskrevet i mail sendt ut til lagkontakter/klubbledere. Utstyr til sekretariat vil være på plass i Husebyhallen (kampskjema, blå/rød penn, hoppballpil). Det kreves at hvert lag stiller med 3 kvalifiserte personer i sekretariatet.